Acemi Aşklar

Çocukluğun ilk acemi heyecanlarıyla başlayan; bazen hayal kırıklıkları, bazen mutlulukla atan ilk acemi yürek kıpırtılarıyla yazılmış; unutulmaya yüz tutmuş, çekmecelerde sararıp solmuş, duyguların satırlara döküldüğü o kağıtları esaretinden kurtarıp sizlerle paylaşmak istedim...




SEN

Bir sevda selisin
Akarsın senden bana
Bir şimşeksin
Çakarsın senden bana
Aşkın tomurcuğu
Sevginin gözyaşısın
Mutluluk bahçesinde açan
Bir çiçeksin
Hüzün denizinde yüzen
Bir balıksın
Baharın o güzel kokusu
Güneşin umut dolu pırıltısı
Yaşama sevincinin izleri
Sen de
Sonbaharda çöken hüzün
Geceyle gelen yalnızlık
Ölümün getirdiği korku
Sen de
Özlem sen de, ümit sen de
Zulüm sen de, acı sen de
Sevme diyorsun beni
Nasıl sevmem bir tanem
Dünyanın varlığı sen de

*14 Yaş*

BİR AKŞAM ÜSTÜ

Daldı gözlerim ufka
Bir gün batarken daha
Yine anılar gözlerimde
Unutulmaz oldun gönlümde

Bir akşam üstü yine
Gözlerin gözlerimde
Anılar yüreğimde
Sevgin gönlümde
Bir akşam üstü daha
Yine ben seninle

Batıyor yine gün
Ağlıyorum için için
Izdırap oldu sevgin
Dönersin diye bir gün
Bekliyorum sevgilim

Bir akşam üstü yine
Gözlerin gözlerimde
Anılar yüreğimde
Sevgin gönlümde
Bir akşam üstü daha

Yine ben seninle...

*16 Yaş*


Keyifli okumalar :)


Kitabın Tamamını Okumak için lütfen tıklayınız !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Chappie

Kara Kız Bernard Shaw

12. Gece